slacking

I know. I'm a slacker.

I'm finding it increasingly difficult to be motivated to do much of anything when it comes to online. And I apologize.

But, just wanted to mention that I updated Henry's page with some belly pictures, in case you were interested in that kind of thing!

Happy Friday, and I hope you all have a wonderful weekend!

Comments

  1. I miss your posts! You look fantastic - so pregnant and happy! (Don't take that the wrong way - you don't look fat or anything, just nice and pregnant!)

    ReplyDelete
  2. I think you're allowed to be a bit of a slacker friend... in a few months, you are going to have your hands full! And I am loving the updates on Henry's page! You look gorgeous!

    ReplyDelete
  3. Kepala Balai Pelestarian Sumber Daya Alam (BKSDA) Propinsi Jambi Didy Wurdjanto di Jambi), menjelaskan, buaya itu dipendam di seputar penyemayaman Putri Ayu (Putri turunan raja pertama Jambi yang pimpin Kerajaan Jambi beberapa ratus tahun kemarin) karena masyarakat memandang buaya itu jelmaan Putri Ayu .

    Buaya itu awalnya terjebak dalam jaring ikan di danau yang serupa, sewaktu-waktu tempat penyemayaman umum yang penyemayaman umum Putri Ayu ada di bantaran danau hingga masyarakat menyangkutkan buaya itu adalah jelmaan Putri Ayu. https://rutepiknik.com/ Saat ketangkap pertama kali, masyarakat di tempat-tempat menyaksikan keganjilan pada buaya itu, diantaranya diketemukan wujud seperti gelang membalut di badan buaya, lalu masyarakat melepas buaya itu kembali pada danau.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts